[Geoinquiets Barcelona] Nº132: accidents, UFO, dades, blender, perfils

Martín González hi a martingonzalez.net
dij jun 11 12:24:18 PDT 2015

Llavors han publicat en ETRS89 enlloc d'ED50?

Merci Daniel. Ara actualitzo el mapa. Per cert, com has fet l'ajustament?

Amb temps es pot fer una cosa molt xula, un interactiu amb molta info més.