[Geoinquiets Barcelona] Nº132: accidents, UFO, dades, blender, perfils

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dij jun 11 12:54:34 PDT 2015

Bona nit,

el desplaçament que apareix en el mapa és el típic de suposar coordenades
UTM-ED50 (23031) com si fossin UTM-ETRS89 (25831).

Entrant-les correctament, s'ha de reprojectar al lloc correcte...

Impressionant el mapa !!!

A.

El dia 11 de juny de 2015, 21:49, DanielPrats <prats.daniel a gmail.com> ha
escrit: