[Geoinquiets Barcelona] Dubte offline

Elisenda Montserrat elisenda.montserrat a gmail.com
dim mar 10 04:03:03 PDT 2015

Bon dia geoinquiets,
Us segueixo a la reraguarda perquè m'agrada el tema i trobo interessant
moltes coses de les que comenteu al grup.
I he pensat que com que domineu el tema potser em podeu ajudar amb una
consulta que tinc.
El cas és que hem fet una APP de rutes autoguiades. Jo m'encarrego
d'elaborar els continguts i el disseny de l'APP i els informàtics fan tota
la part de programació. Ara estem desenvolupant el mode offline i resulta
que els informàtics comenten que per Android no hi ha problema, doncs es
treballa amb OSM, però per iOS no saben la manera com fer per poder
treballar amb els mapes dinàmics, tal i com seria amb Android.

Algú ens pot orientar una mica?
Moltes gràcies d'avançada!

Elisenda

Si voleu consultar l'APP la trobareu als Stores "Deixa't Guiar Alt
Pirineu". Si poseu Alt Pirineu és la primera que surt.