[Geoinquiets Barcelona] Conference Programme Launched for GEO Business 2015

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dll mar 16 08:06:51 PDT 2015

Bona tarda,

per al qui dubti si val la pena anar-hi...

Jo hi vaig anar l'any passat, hi ho vaig trobar força interessant. Hi ha la
"conference" (pagant) i també hi ha la "exhibition" (fira amb xerrades de
caire més comercial, gratuït). A mi em va recordar el nostre GlobalGeo amb
Setmana Geomàtica, però potser amb una fira molt més potent que no pas la
d'aquí.

El lloc és petitet, per la qual cosa, dóna per concentrar-ho i fer una
visita de un sol dia. No és descabellat matinar i anar a Londres, fira i
tornar a Barcelona en el mateix dia...

Assumpció.

*óıɔdɯnssɐ   *