[Geoinquiets Barcelona] Nou Geoportal de Cartografia a l'AMB

yo paseopor yopaseopor a gmail.com
dic mar 25 15:04:34 PDT 2015

Tornant al tema de solucions i dades repetides...és necessari que l'AMB
mantingui un Geoportal amb dades que probablement ja estiguin disponibles a
d'altres serveis públics com per exemple l'IGC?

PD: mateu-me si m'estic carregant la vostra feina :P
Salut i mapes...repetits
yopaseopor

PD2: ja que accepten comentaris, si cadascú d'aquesta llista els expliquès
això sobre solucions tancades vs. obertes potser es donarien per al·ludits
en un futur...