[Geoinquiets Barcelona] Simplificar dos topojson

Martín González hi a martingonzalez.net
dij maig 7 06:51:56 PDT 2015

Hola!

Sí tinc els shapefiles, així que no és problema.

He trobat una sol·lució molt precària:
- Tenir els shapefiles separats
- Fer un merge amb topojson
- Simplificarlos al mapshaper amb format GeoJSON de sortida. Això dona
dos GeoJSONs diferents
- Convertir els GeoJSON a topojson de nou amb l'eina topojson, per separat.

Funciona, però segur que hi ha una forma millor. Havia pensat en donar
topojson de format de sortida al mapshaper directament, però QGIS no
llegeix els atributs.

Puc probar Raf, amb la teva sol·lució, a veure si és més ràpid (pero la
meva idea és fer-ho a un makefile perq així el puc replicar de seguida).

Merci!
Martín