[Geoinquiets Barcelona] Newsapp resultats eleccions

Jorge Sanz jsanz a osgeo.org
dim maig 26 03:16:14 PDT 2015

> Felicitats Martín, jo també crec que ha sigut la millor (la vaig veure
> a la portada de Hacker News i tot!)
>
> Felicitats també Jorge. Sempre m'he preguntat però quin valor
> proporcionen els mapes de tuits apart de la complexitat tècnica i
> l'atractiu visual (coses en les que CartoDB excel·leix, evidentment).
> L'únic que puc extreure de la visualització del País és:
>
> * La majoria de gent (amb Twitter) viu a les ciutats
> * La majoria de tuits es fan el dia de les eleccions

Abans de que ho digui Iván

https://xkcd.com/1138/

:-)

Peró sí, el mapa amb la gràfica deixa clar quins partits generen més
discussió a Twitter, quan i efectivament, normalment a les grans
ciutats.

De totes maneres si feu zoom cap a fora es veuen coses curioses a
altres parts del mon com l'exit de UPyD a Sudamérica!

> Curiosament trobo que el gràfic de la part superior pot aportar més
> dades interessants.

Es lo que es va demanar però sí amb la quantitat d'informació que vam
arreplegar es poden fer un fum de coses, a vore a les pròximes.

> No vull menystenir la feina feta ni molt menys, com ja he dit és
> excel·lent! Només em pregunto si pretén informar més enllà de
> l'atractiu visual.

 No ofense taken :-)

--
Jorge Sanz