[Geoinquiets Barcelona] Salutacions

Paulino Vallejo Climent paulinovallejo a gmail.com
dij abr 21 07:20:46 PDT 2016

Bona tarda,
El meu nom és Paulino i des de fa dues setmanes m'he unit a la llista de
Geoinquiets Barcelona. Vull aprofitar aquest espai per saludar-vos i
donar-vos les gràcies per formar part de la vostra comunitat. Sóc un
geògraf enamorat dels SIG, les aplicacions geoespaciales i en definitiva de
tot el relacionat amb un mapa.
Espero poder ajudar-vos en el que pugui, aprendre de tots vosaltres i
conèixer-vos en alguna de les reunions que realitzeu. La de la setmana que
ve no podré doncs ja em vaig comprometre a anar a l'esdeveniment de MSF.
Així que la propera no me la perdo. Si algú de vosaltres va avui o demà a
l'esdeveniment en ajuda d'Equador ens veiem allí ;)
Per a qualsevol cosa em teniu a la vostra disposició. Moltes gràcies per
tot.

Salutacions,
Paulino.

*Paulino Vallejo Climent*