[Geoinquiets Barcelona] Nº500: i ara què?

Raül raul.sanchezga a gmail.com
dij des 15 06:18:27 PST 2016

Moltes gràcies per la feina! Sou uns cracks!

ra.
___
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari. El medi ambient és
cosa de tots.
Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario. El medio ambiente es
cosa de todos.