[Geoinquiets Barcelona] Nº410: platges, jade, sequera, clans

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras a upc.edu
div jul 15 04:36:44 PDT 2016

Hola de nou,

el link el vaig seguir i porta a una plana on s'explica com cal
atribuir: "We like to give credit where credit is due" seguit d'un "Sign
up" seguit de "How to use attribution". Per això vaig preguntar si era
correcte, que no us haguéssiu equivocat.

L'atribució a OSM cal que surti en el mapa, que tal com estaria ara
queda en un tercer nivell d'indirecció i fora del mapa: Interrogant ->
CARTO -> Atribució. Tal com diu la wiki d'OSM: "For a browsable
electronic map (e.g. embedded in a web page or mobile phone
application), the credit should appear in the corner of the map, as
commonly seen with map APIs/libraries such as Google Maps." Us ho podeu
mirar?

Gràcies!