[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 82, número 21

Miquel Pujol Garcia miquel a sitio.international
div nov 25 05:35:53 PST 2016

Perfecte,

Proposta ponent: *Raf Roset*, una visió més que general del món geo.
Proposta soparet: això ho deixo a les mans dels barcelonins.

Miquel

*Miquel Pujol Garcia*
Brand Manager *sitio™*
Phone +34607938686
www.sitio.international

El dia 25 de novembre de 2016, 14:32, <barcelona-request a lists.osgeo.org>
ha escrit: