[Geoinquiets Barcelona] Nº600: terreny, trànsit, passatgers, paper, abstenció

Oscar Fonts oscar.fonts a geomati.co
dic maig 3 00:40:45 PDT 2017

Raf,

> PS: Cent correus després del 500: què fem? Continuem o ho deixem aquí?
> Encara té sentit el mail?

Personalment, per mí sí que té sentit rebre aquests correus cada matí.
Formen part de la rutina diària, com el cafè. Petites dosis per mantenir-se
al dia. I em consta que no sóc l'únic, en sóm uns quants.
A twitter em costaria molt més seguir-les, perquè és un canal molt més
sorollós que no sóc capaç de seguir sistemàticament, en un dispositiu que
no em resulta tan còmode. Em faig gran.

Quins són els teus dubtes exactament? El format correu en sí? Si et llegeix
algú? La falta de feedback? El cansament?

Salut,

Oscar.

--
Oscar Fonts