[Geoinquiets Barcelona] Nº600: terreny, trànsit, passatgers, paper, abstenció

Sergi Gumà sguma a mapista.com
dic maig 3 00:48:05 PDT 2017

Totalment d'acord amb l'Oscar.

I agrair, novament, tots els enllaços que comparteixes.

Sergi Gumà

A 03-05-2017 09:40, Oscar Fonts escrigué:

Links:
------
[1] http://geomati.co