[Geoinquiets Barcelona] Nº600: terreny, trànsit, passatgers, paper, abstenció

Raül raul.sanchezga a gmail.com
dic maig 3 04:11:21 PDT 2017

Raf, we love you.
I les teves ràfegues!

Aprofito per preguntar si algú fa servi alguna eina o té un sistema per
emmagatzemar i cerca després les adreces. Ara faig servir els favorits del
Firefox, combinant carpetes i etiquetes...
Algú va servir alguna app específica? He provat el Delicious però em sembla
una mica farragós per buscar després els links.

Salut!

ra.
___
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari. El medi ambient és
cosa de tots.
Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario. El medio ambiente es
cosa de todos.