[Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Isaac Besora i Vilardaga isaac.besora a gmail.com
dij des 6 01:17:35 PST 2018

Gràcies per omplir de tants bons recursos les estones de metro anant fins a
la feina.
I gràcies per compartir una mica aquest pou enorme de coneixement que tens
dins, estic segur que gràcies a aquestes píndoles tots els que som aquí hem
après més d'una i de dues coses noves.

Abraçada!

Libre
de virus. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Missatge de Sergi Gumà <sguma a mapista.com> del dia dj., 6 de des. 2018 a
les 9:37: