[Geoinquiets Barcelona] Ups, ostres !!!

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll jul 2 01:33:00 PDT 2018

"Podríem mirar d'automatitzar-ho de forma que agafés un llistat d'enllaços
i descripcions d'algun lloc (un repo de github per exemple) i ell sol els
enviés al mail, els pengés al twitter, etc."

això és el que fa @xurxosanz per les Ráfagas....
https://geoinquiets.github.io/rafagas/

Raf

El dia 2 de juliol de 2018 a les 10:20, Isaac Besora i Vilardaga <
isaac.besora at gmail.com> ha escrit: