[Geoinquiets Barcelona] Nº825: seguretat, vivenda, corredors, població

Isaac Besora i Vilardaga isaac.besora a gmail.com
dic mar 14 00:06:43 PDT 2018

Mirant les dades
<http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/refreshTableAction.do?tab=table&plugin=1&pcode=tipsho20&language=en>
d'Eurostat
del preu de la vivenda a partir del que s'ha fet el mapa, cal dir que el
títol no reflecteix gaire bé les dades. Només es computen les compres de
pisos, no els increments del lloguer. Segons ells mateixos: *The House
price index captures price changes of all residential properties purchased
by households (flats, detached houses, terraced houses, etc.), both new and
existing*
Dir "preu de la vivenda" és un pèl massa agosarat, IMHO. Si bé l'evolució
del preu de compra ha anat a la baixa la del preu de lloguer, que no entra
dins d'aquestes dades, ha anat amunt

El dc., 14 de març 2018 a les 6:27, Raf Roset (<rafroset a gmail.com>) va
escriure: