[Geoinquiets Barcelona] Shp to DXF amb QGIS

Sergi Gumà sguma a mapista.com
dim feb 5 01:17:03 PST 2019

Bon dia,

és canvi de software, però l'exportació que fa el MiraMon a dxf està
molt bé ja que pots indicar quin camp de la taula d'atributs et
diferenciarà els elements per capes. O totes les entitats en una única
capa.

Res, com a comentari.

Salutacions

Sergi Gumà

A 04-02-2019 19:50, Miquel Pujol Garcia escrigué: