[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 109, número 3

Miquel Pujol Garcia miquel a sitio.world
dim feb 5 09:35:59 PST 2019

Moltíssimes gràcies Sergi i Carlos !!! Solucionat !!!

Hi ha dos modes d'exportació. Un està al menú PROJECTE (pots exportar tot
el projecte de cop)
i l'altre és el SAVE AS... de la capa activa. Jo ho feia per la capa activa.

Geosalutacions,
*Miquel Pujol Garcia*
Brand Manager *sitio®*
Phone +34607938686 <607%2093%2086%2086>
https://www.sitio.world
miquel a sitio.world

Missatge de l'adreça <barcelona-request a lists.osgeo.org> del dia dt., 5 de
febr. 2019 a les 13:31: