[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 108, número 5

Raf Roset rafroset a gmail.com
dis gen 26 06:22:22 PST 2019

JAJAJAJAJA, encara tinc curiositat però em vaig treure la pressió, és per
això que reps coses  xD
Jo continuo fent la meva, i a petició popular envio un sol correu els
divendres (o quan puc) amb el recull d'enllaços de la setmana. Però almenys
no tinc la pressió d'enviar un mail cada dia i sempre, i els tuits els faig
des del meu compte sense la pressió de ser correcte o neutral.
O sigui que sembla el mateix, però a mi em va millor.

Raf

Missatge de Miquel Pujol Garcia <miquel at sitio.world> del dia dv., 25 de
gen. 2019 a les 22:00: