[Geoinquiets Barcelona] Quina és la millor manera de servir un DEM (MET)

Roger Veciana i Rovira rveciana a gmail.com
dll jul 29 09:45:20 PDT 2019

El COG funciona directament amb QGIS.
Només has de fer:

gdal_translate arxiu_dem_original.tiff arxiu_dem_cog.tiff -co COMPRESS=LZW
-co TILED=YES

Per fer les piràmides:
gdaladdo -r average arxiu_dem_cog.tif 2 4 8 16

El puges a un servidor i obres des de QGIS amb una versió més o menys nova
i funciona directament.

Aquí hi ha més explicacions:
https://geoexamples.com/other/2019/02/08/cog-tutorial.html
Aquí un vídeo sobre com fer-ho amb QGIS:
https://geoexamples.com/slides/sigte2019/images/qgis.gif

Roger

Missatge de Jaume Figueras i Jové <jaume.figueras a upc.edu> del dia dl., 29
de jul. 2019 a les 18:30: