[Geoinquiets Barcelona] Consulta cartografia ICC

Raf Roset rafroset a gmail.com
div gen 29 08:38:11 PST 2021

em sembla recordar que el 5mil ICGC no hi ha edificis sinó illes de cases,
i que no tenen alçada. En el 1mil si que hi ha alçada edificis, i en aquest
nou que han tret no ho sé:
https://www.icgc.cat/Descarregues/Cartografia-vectorial/Referencial-Topografic-Territorial-de-Catalunya

De totes maneres es podia afegir les alçades de les illes a partir del
nombre de pisos del cadastre....una nyapa, si.

Raf

Missatge de Joan Pleixats <pleixats a gmail.com> del dia dv., 29 de gen. 2021
a les 16:19: