[Geoinquiets Barcelona] Birra postpandèmia

victor.fernandez.gayan a gmail.com victor.fernandez.gayan a gmail.com
div jun 11 04:10:59 PDT 2021

Bon dia,

Si feu alguna reunió virtual pels que no vivim a BCN aviseu que m'apuntaré
i així us conec.

Salut!

Missatge de Assumpcio Termens <atermens a gmail.com> del dia dv., 11 de juny
2021 a les 11:22: