[Geoinquiets Barcelona] Birra postpandèmia

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll jun 28 23:48:46 PDT 2021

 Raf
Assumpció
Marc
Bolo
Carlos
Estela
Oscar
Miquel
Martí

Hora i lloc per al dimarts 6 ?
(algú sap les restriccions covid aplicables?)

Raf

Missatge de Martí Pericay <marti.pericay a gmail.com> del dia dv., 18 de juny
2021 a les 10:10:

> M'apunto el dia 6!
>
> Raf
> Assumpció