[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 131, número 11

Miquel Pujol Garcia miquel a adverbiodelugar.international
dim jun 29 01:23:59 PDT 2021

*Es va proposar això...*
*"Terrassa aquí a Sant Cugat a tocar de l'estació FGC de Mirasol*
*i amb molt pàrquing lliure per a cotxes hi ha el bar del club de pàdel..."*

*I de mesures Covid, doncs...*
Totes i tots amb mascareta i a una distància prudencial. Encara que tots
ja estarem vacunats de la 4a dosi gairebé jejeje ;-)

Per tant:
Dia i Hora: Dimarts 6 de juliol a les 18h
Lloc: Estació FGC de Mirasol de Sant Cugat
*Miquel Pujol Garcia*

*AdverbiodeLugar**.International™*
miquel a adverbiodelugar.international
"I el que facin els altres tant se val,
la feina ben feta, no té fronteres,
ni té rival"

Missatge de l'adreça <barcelona-request a lists.osgeo.org> del dia dt., 29 de
juny 2021 a les 10:11: