[Geoinquiets Barcelona] Geobirra d'estiu

Raf Roset rafroset a gmail.com
dic jul 13 00:25:59 PDT 2022

doncs al final ahir vam ser 6 i vam passar una bona estona. Potser no
caldria esperar un any sencer per fer la propera geobirra?

Bon estiu a tothom!

Raf

Missatge de Estela Llorente López <estela.llorente a gmail.com> del dia dt.,
12 de jul. 2022 a les 18:36: