[Croatia] Pozdrav od IGEA-e

Dragan Podvezanec Dragan.Podvezanec at igea.hr
Wed Dec 8 06:42:25 EST 2010

Pozdrav i od mene:

Moje ime je Dragan Podvezanec, radim sa Tomislavom u IGEA-i. Radim kao developer za razvoj Web-GIS aplikacija, a po potrebi i svih ostalih poslova vezanih uz GIS, te povremeno kao Linux sysadmin.
Od tehnologija koje koristim(o) svakodnevno su skoro cijeli OsGEO stack. Aplikacije deployamo pretežno na Linux OS, a od frameworka za razvoj web GIS aplikacija koristimo ExtJS+GeoEXT.  Drago mi je što je pokrenuta ova mailing lista i wiki, te se nadam razmjeni iskustava na području razvoja GIS aplikacija.

Pozdrav,
Dragec