[Croatia] Pozdrav od IGEA-e

Dejan Gambin dejan.gambin at coin.hr
Wed Dec 8 07:42:17 EST 2010

Nakon kraćeg javljanja čini mi se da je red da se predstavim...

Ja sam Dejan Gambin, radim u tvrki COIN iz Pule i prilično se intenzivno bavim Open Source GIS-om unazad 7-8 godina. Do prije nepune godine dana radio sam kao voditelj informatike u gradskoj upravi grada Pule, gdje sam zapravo i započeo sa open source GIS-om.

Ne bih se mogao nazvati pravim developerom jer uglavnom koristim i prilagođavam postojeća open source rješenja potrebama klijenata (a prije Grada Pule). Naravno, uvijek je potrebno tu i tamo zaviriti i izmjeniti pokoju liniju koda no nije mi to primarni interes.

Što se tehnologije tiče, intenzivno koristim MapServer, naravno OGR/GDAL i PROJ.4, te od frameworka p.mapper (nekad davno koristio sam i Chameleon). Od dektop alata uvijek je tu QGis a pomalo ulazim i u GRASS, no za to ne nalazim baš previše vremena :-(

U konrektnim projektima najveće iskustvo imam u području javne uprave, posebno u dijelu prostornih planova i raznih službenih i neslužbenih geoprostornih podloga.

Toliko od mene

pozdrav, dejan

p.s. čestitke dečkima iz IGEA-a, dobio sam danas pohvale na njihov račun i to iz prve ruke (Istarska županija)