[Croatia] Logo

Dragan Podvezanec Dragan.Podvezanec at igea.hr
Mon Dec 13 01:43:59 EST 2010

Moj prijedlog za "poboljšanje" je da napravimo mirroring mailing liste na Nabble-u, kao što to već postoji za druge:

http://osgeo-org.1803224.n2.nabble.com/OSGeo-Local-Chapters-f2073659.html

Za one koji neznaju, Nabble je "frontend" za mailing listu, dakle normalni forum, koji je (barem meni) puno pregledniji, a opet ne gube se nikakve funkcionalnosti mailing liste.

Ovdje se radi "mirroring" mailing liste na forum,

pa ako ste za, možemo to napraviti.