[Croatia] Logo

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Mon Dec 13 03:23:38 EST 2010

Da prvi krenem s glasanjem, osobno mi se sviđa 4. po redu iz crvene
verzije http://wiki.osgeo.org/wiki/File:Hr_osgeo_logo_v0_2_r.png .
Podsjeća malo na "Hrvatska kvaliteta" logo.

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr