[Croatia] Logo

Zoran Jankovic zoran.jankovic at zisis.hr
Mon Dec 13 13:38:15 EST 2010

2010/12/13 Mario Miler <mmiler at geoinfo.geof.hr>

> Zorane,
> kak su oni u BUG-u/Mreži "raspoloženi" za neki članak o FLOSS GIS-u? Ili
> tamo idu samo sponzorirani članci?

"To nije točno" :-). (da citiram drIvu). Ne mora biti sponzorirani članak,
zapravo je takvih i jako malo, ako uopće u smislu kako se to obično
podrazumijeva i percipira u široj javnosti, ali to je sad već OT.

Više bi bile interesantne neke reportaže s terena, primjene, implementacije
i sl. Softver sam po sebi nije interesantan široj (IT) publici i teško je
progurati takvu temu...

<humor_mode>
Npr. za godinu dana, kad zaradim svoj prvi milijun, napisat ću članak o
samom sebi, možda napravim i cijeli intervju mjeseca, da se vidi kako se
može uspjeti u svijetu FLOSS GIS-a. Cijela reportaža će obuhvaćati slike mog
data centra ("zeleni", naravno), sretnih uposlenika, softverskih rješenja
koje sam ustupio natrag zajednici (da Dražene i Frane, napravit ću taj GUI
frontend za izgradnju web GIS-a "za tudume" kad-tad :-)) i tsl.

Slijedeća velika reportaža ide, naravno, kad me kupi Oracle :-)))
</humor_mode>

---
Zoran Jankovic
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374