[Croatia] Logo

Dejan Gambin dejan.gambin at coin.hr
Tue Dec 14 02:55:05 EST 2010

Pozdrav,

Evo prijedloga od nekog tko se u dizajn razumije (puno) više od mene (citiram):

"... Ja bi npr. odabrao ovaj 4. od gore s lijeva i moj prijedlog je samo da arrangement popravi, zato jer na http://www.osgeo.org/ je arrangement znaka napravljen ne samo zbog teksta „osgeo“ nego i zbog teksta „your open source compass“ koji je puno veci nego ovaj tekst „croatian lcl. Chapt.“. Znaci da se ovaj znak za zvijezdom digne malo gore, ovaj tekst ispod „croatian local chapt.“ malo spusti i stavi neku boju u ovaj ne-cijeli krug (da znak bude vidljiviji)..."

Napravio je i svoj primjer kojeg sam digao u wiki galeriju.

pozdrav, dejan