[Croatia] FOSS4G 2011 Denver

Marko Turković Marko.Turkovic at igea.hr
Wed Aug 10 05:04:49 EDT 2011

Denver je predaleko i za ekipu iz IGEA-e... :( Navijamo za Prag sljedeće godine. :)

Pozdrav,
Marko

Marko Turković
softverski inženjer
marko.turkovic at igea.hr
tel: +385 1 6386 849
mob: +385 99 8080 635

IGEA d.o.o.
Supilova 7/B, 42000 Varaždin, HR
tel: +385 42 556 700, fax: +385 42 556 701
www.igea.hr

P please consider the environment before you print this e-mail *