[Croatia] International Open Data Hackathon

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Thu Dec 1 07:14:59 EST 2011

Bilo bi dobro da poslozimo par ideja prije nego se nadjemo. Pogledao
sam podatke i cini mi se da imamo jedan laksi i jedan tezi put.

Laksi put je da napravimo heatmap "razlijevanja" novaca iz budzeta po
hrvatskoj. Gradove imamo georeferenirane (OSM) i trebalo bi upariti
atribute GRAD iz dwd-ugovori i dwd-objave sa geolokacijom iz OSM-a,
napraviti sumu VRIJEDNOSTI_UGOVORA za svaki grad i rezultat bi mogla
biti prilicno zanimljiva vizualizacija disperzije (ili
centralizacije). Poslije mozemo vidjeti ma li smisla raditi takve
vizualizacije po ostalim atributima tipa:
- CVP (dwd-objave.. cini mi se da se radi o nekom sifarniku tako da
mozemo izvuci neke zanimljive kategorije)
- VRSTA UGOVORA
- VRSTA DJELATNOSTI
- ...
Btw ima i gradova koji su izvan hrvatske.

Drugi, tezi put je da scrape-amo neku od stranica sa podacima o
pravnim osobama (tvrtke.com?) i probamo iscupati adrese adrese. E
sad.. za adrese mozemo dobiti koordinate ili preko gmaps API-ja ili
preko lociraj.net. Lociraj.net ima neko ogranicenje na broj requesta
ali mozemo direktno kontaktirati Viktora pa prodjemo na zadnji ulaz.
Tako bi npr. mogli vizualizirati na karti sve subjekte te ih ovisno o
dobiti markirati razlicitim velicinama markera a onda bi mogli dobiti
identify podatke za svaki subjekt preko karte sto je isto tako zgodno.
Imamo OIB kao vanjski kljuc za povezivanje tablica.

Eto.. na prvi pogled. Znaci trebaju nam ideje za tematske karte. I
trebalo bi malo prorostati po podacima pa uvidjeti neke devijacije
(npr. kolegica je primjetila da postoji 55354 ugovora na 8820
ponuditelja)