[Croatia] ODHD - aftermath

Alen Huskic alhuskic at gmail.com
Wed Dec 7 02:06:44 EST 2011

Ja sam sve spremio da izvučemo podatke prema OIB ili MSB broju sa biz.hr

Drugi korak je da se dogovorimo kako cu spremiti podatke, pa da ih lagano
mogu poslati npr. Draženu da in on loada u bazu i pokrene skriptu koje će
to georeferencirati po adresi. To georeferenciranje mogu i ja, ali mislim
da Dražen već ima skriptu složenu, pa zato.

I da iz koje tablice ja moram ćupati OIB i MSB. Objave, ugovori?