[Croatia] ODHD - aftermath

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Wed Dec 7 03:36:08 EST 2011

Popravio sam 'Zagreb' jer nije bilo jednostavno georeferencirati
određene kvartove unutar grada na trenutni način.

Postoji jedan problem, Zagreb je preveliki "centar". Pokušao sam to
vizualizirati (procijenjena vrijednost ugovora) pomoću Heatmap.js i
dobije se jedna velika točka na Zagrebu i još dvije-tri neprimjetne
"sjene" po Hrvatskoj. Ne znam baš kako da to riješim. Ako postavim
logaritamsku skalu, onda se ne dobije baš realni rezultat. Možda bi
trebalo probati s nekim drugim skalama ili jednostavno napraviti svoju
... nisam baš pametan, ne znam. Ovaj problem će se javiti bez obzira na
način vizualizacije. Pogledajte sumu po gradovima, biti će vam jasno.

"select pravi_grad, sum(procjena_vrijednosti_ugovora) from ugovori group
by pravi_grad order by sum"