[Croatia] ODHD - aftermath

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Wed Dec 7 04:41:59 EST 2011

Alene:
trebamo osmisliti shemu ili sve guramo u jednu tablicu (Helena?) ali
sigurno je da trebas ugurati kljuc tj OIB i/ili MBS (radi ovezivanja s
tablicom ugovora) i ostale atribute koje zgulis. Cini mi se da to moze
biti i posebna tablica (Helena? :)). Mislim da bi drazenu bio oke CSV
(Drazen?). Btw. meni na pamet padaju dvije tablice: biz tablica (sa
podacima o tvrtkama) i prostorna tablica

Dejan:
Bujrum :) trebas samo pgadmin3.

Mario:
Da.. to smo nekako i ocekivali. Jesi probao sa gdal-om (gdal_grid pa
gdaldem color-relief)? sa gdaldem color-relief moze se bolje
kontrolirati color ramp da se vizualno smanji razlika u sumi
vrijednosti ugovora, ali da... malo gubimo realitet pa trebamo o tome
voditi racuna. Ne znam kako to radi heatmap.js i koliko je to pod
kontrolom.