[Croatia] ODHD - next

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Wed Dec 14 01:31:07 EST 2011

Ja sam bio krenuo sredjivati poslovne subjekte tamo gdje je OIB/MBS 0, napravio sam skriptu u Flasku gdje se ručno pridružuje OIB/MBS određenom poslovnom subjektu, ali sam stigao samo do slova J. ostalo ih je još oko 2500 s 0. Ono što sam skužio tokom tog kliktanja je da brojevi kod dosta njih nemaju smisla ili se odnose na neke podružnice ili su neki krivi broj ili nekaj ... ne znam kaj raditi s time. Trenutno sam odustao od toga i krenuo sam s vizualizacijom tj. pokušavam ispraviti bug u Wax-u da bi imali OSM pozadinu :/ , pa ću se kasnije opet uhvatiti poslovnih subjekata.
Trebali bi napisati i dokumentaciju oko svega toga.

jel se vidimo u subotu?

Sent from my Nokia phone