[Croatia] ODHD - next

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Thu Dec 15 07:28:08 EST 2011

Ok.
Počeo sam raditi na klijentu ... sada mi još samo trebaju gotovi
stilizirani slojevi (teme) koje bi Dražen postavio na server i tekst za
opis za pojedini sloj ili temu.  Trenutno je tile server kod nas
lokalno, pa vam nema smisla slati kod, ali tu je slika. Ako netko ima
neki drugačiji prijedlog za izgled klijenta neka slobodno kaže, pa ću
izmijeniti ili poslati kod. Imajte na umu da je ovo radna verzija i
"natucano" je na brzinu.