[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Tue Feb 1 03:46:30 EST 2011

Mario, malo sam sinoc gledao podatke tj. ove shapefileove od OSM-a i
nisam mogao naci zgrade ni u jednom od  shapeova.
Da bi povecali broj polygona pada mi na pamet da mergeamo nature (oko
420 000 objekata) i zgrade kojih bi za njemacku trebalo biti dosta
koliko vidim.
Kako zgrada nema u shp-ovima trebali bi .osm file naloadati u bazu i
onda exportati sve polygone pa ih mergeati. To je moj prijedlog za
sada. Nadam se da ima jos ideja.

btw. sinoc je namontirana informix baza (C Edition) sa spatial
extenzijom a veceras ide jos postgresql/postgis. Na serveru je vec
oracle xe... tako da cemo veceras imati tri baze namontirane.
Ajmo jos vidjeti koje bi baze benchmarkali da i njih do kraja tjedna
dignemo pa krenemo u pisanje query-ja.

--
Darko Boto