[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Tue Feb 1 04:10:03 EST 2011

Da, nema zgrada, samo šume i vodene površine i za područje Njemačke je
to cca 500 000 poligona, što je očito premalo. Postoje shp-ovi po
regijama, ali mislim da bi merganje tih shp-ova dosta trajalo. Postavio
sam import cijele Njemačke u Postgis bazu, ali to traje. Trenutno se
importira već 24h i mislim da će do kraja dana biti gotovo, tako da
sutra ću znati kaj imam od podataka. Komp na kojem se importa i nije baš
neki, pa je to vjerojatno razlog. Mislio sam da će brže ići taj import,
pa mi je sada glupo prekinuti.
Nisam mislio da ćemo imati problem s količinom podataka.
Postavlja se opet pitanje, kako uopće testirati baze? Možemo mi
napraviti queryije koji će biti zahtijevni, recimo odrediti dva najbliža
(najdalja) poligona i sl. što su dosta zahtijevni upiti i ne koriste baš
prostorni index, ali tada testiramo čistu procesorsku snagu baze. Treba
malo razmisliti.