[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Fri Feb 4 03:20:50 EST 2011

Jučer sam isprobao ove podatke (na virtualci, SQL Server Denali) i čini
mi se da će to biti dovoljno za testiranje ako malo zakompliciramo
querije. Običan intersect bez spatial indeksa radi cca. 4 min., sa
indeksom 1 min. , kreiranje indeksa cca. 18 min. Ove brojeve treba uzeti
uvjetno, jer ipak je riječ o desktop virtualci s 1GB RAM-a. To je sve
kaj sam stigao napraviti. Import me ubio. Trajao je skoro 5 sati. Sada
radim import point i line i spreman sam za testiranje na realnom stroju.