[Croatia] Inicijativa za izmjenu podataka u epsg

Dražen Odobašić dodobas at geoinfo.geof.hr
Tue Jan 4 05:15:41 EST 2011

On 03.01.2011 16:12, Dejan Gambin wrote:

> 1. Treba li zatražiti izmjenu/dodavanje pojedinih parametara unutar same "operacije" (dataseta sa kodom 3962) ili
> 2. Treba li zatražiti novi coordinate reference system code (kao što je sada 3907)?
>
> Dražene, Darko, vi ste se nešto raspravljali oko toga što bi trebalo (tražiti novo ili promjenu postojećeg) pa prepuštam odluku vama ili bilo kome drugom :-). Ja ću prema tome vidjeti što i kako dalje.
>
> pozdrav i sorry na davljenju, već sam se pogubio u ovim kodovima
>
> dejan

> [...]

Po meni problem je međunarodnost tih kodova, npr. 3907 pokriva
Sloveniju, HR i BiH. Kada bi tražili da izmjene parametre, ti parametri
bi pokrili sve tri države.

Možda bi najbolje bilo uvesti novu definiciju parametara (submeter
precision) i na nju vezati dva nova koda (5 i 6 zona), ali samo za
područje HR.

Svakako treba vidjeti s EPSG-em, kakvo je njihovo razmišljanje, i
pripremiti odgovor na pitanje, zašto DGU (SGA) nije napravila taj zahtjev :)