[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Tue Jan 25 11:47:49 EST 2011

Ja sam definitivno za. Mada bih volio da testiram i MS SQL Server. Znam
da je to mali problem jer zahtijeva Win Server, ali ako postoji
mogućnost, to bi bilo super. Baš me zanima da li valja taj njihov
spatial dio.

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of
Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail: mmiler at geof.hr