[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Dražen Odobašić dodobas at geoinfo.geof.hr
Wed Jan 26 15:59:30 EST 2011

On 25.01.2011 16:14, Darko Boto wrote:
> Pozdrav,
> za one koji nisu sudjelovali u raspravi danas smo na IRC kanalu
> zapoceli dogovor oko benchmarking-a RDBMS baza i prostornih im
> extenzija (http://hr.osgeo.org/irclogs/log-2011-01-25.log.html).
> U tom cilju otvorili smo wiki stranicu na
> http://wiki.osgeo.org/wiki/Benchmarking_prostornih_baza.
>
> Svi koji su zainteresirani i zele sudjelovati ili na neki nacin
> doprinjeti mogu se ukljuciti. Ocekuje se geogeekovski druzijanac i
> dobra zabava a gdje i kada ce se to dogoditi jos nismo dogovorili.
> [...]

Pozdrav,

bilo bi zanimljivo istražiti indekse i performanse implementacije
indeksa u različitim bazama, za geografske (elipsoid) i geometrijske
(projekcija) podatke. Primjerice Postgis se temelji na Rtree indeksu, a
MSSQL je grid based indeks. Postavlja se pitanje ima li smisla indeks
koji nije BBOX based, i postoji li uopće takav. Zanimljiv članak za
OSGEO Journal - HINT HINT WINK WINK ;)

Testiranje nema nikakvog smisla ako će bazu 'napadati' samo jedan
klijent. Što znači da se mora složiti test koji omogućava 'n'
istovremenih 'concurrent' upita. Ovo komplicira situaciju. Teoretski,
moglo bi se složiti više 'scenarija' neke klasične aplikacije pa testirati.

Pada mi na pamet JMeter, ali nisam siguran kako podržava baze. Znate li
neku drugu testnu okolinu kojom se ovo može simulirati ?

Dražen