[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Mon Jan 31 16:49:01 EST 2011

Da, definitivno moramo promijeniti nešto. SQL Server za isti set
podataka sa istim upitom (/select the_geom  from dbo.fw900913 where
the_geom.STIntersects(@g) = 1;/ @g je linija preko cijele Njemačke) i sa
novim indeksom prođe za sekundu, čak i brže nego PostGIS (ali je nije
relevantna usporedba). Sada radim na povećanju broja poligona, pa ću
onda vidjeti. Ako ima netko neki upit da probam, neka slobodno kaže.
Znam da STIntersect nije najbolji primjer za testiranje jer dosta posla
obavi index, ali nisam se još stigao poigrati s drugim funkcijama.
Slušam prijedloge.

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr