[Croatia] Baze testiranje - nastavak

Dražen Odobašić dodobas at geoinfo.geof.hr
Sun Mar 20 06:26:02 EDT 2011

On 17.03.2011 08:38, Dražen Odobašić wrote:

> U ovom slučaju koristio sam jednostavni ST_Intersects te se upit na
> postgresql9/postgis1.5 bazi izvrti za ~8.5 sek (s indeksima) ili ~9 sek
> ako se ne koriste indeksi.

err... mali ispravak, naime...

ova razlika od 0.5sek je potpuno umjetna, pojavljuje se kada radim upit
kroz pgadmin3 sučelje. Jedna mala napomena, baza je 'zagrijana', odnosno
podaci/indexi su učitani u memoriju (nema čitanja po disku). Bez puno
testiranja učitavanje u memoriju/cache traje 15tak sekundi.

Krenuo sam uspoređivati tzv. 'query plan-ove' po kojima baza izvršava
upit i skužio da uvijek koristi indeks ako postoji. Dakle ispravljeni
rezultati:

Sa indeksima:
upit za bbox(index): 0,922 sek 948926 zapisa
upit za st_intersects: 4,674 sek 782683 zapisa

Bez indeksa (set enable_indexscan = off;set enable_bitmapscan = off;):
upit za bbox(index): 7min30sek 948926 zapisa
upit za st_intersects: 7min40sek 782683 zapisa

Na prvi pogled rekao bih da ST_intersects 'pojede' 3.5sek više samo za
izračun, uz napomenu da se ovdje radi o jednostavnim poligonima...

Još nisam pripremio podatke za test ... ispričavam se :/