Re: [Croatia] ODHD - Vjetrenjača rezultati natječaja

Zoran Jankovic zoran.jankovic at zisis.hr
Sun Feb 12 12:07:17 EST 2012

Ja tvrdim da je natječaj namješten!!! :-)
Ili barem nije pošten! ;-) Samo zato što je ovaj prvi svoj rad uobličio u
"znanstveni", oni ne dodijele prvu nagradu nečemu ovako, u nedostatku druge
riječi, lijepom... Svaka čast dečki i cure, sad mi je još i više krivo što
se nisam niti pojavio, ali ovo je ispalo odlično! Ne samo da je
funkcionalno, nego je baš i po mom ukusu za dizajn, onako Zen ;-).

Svaka čast još jednom, "grupo studenata"! :-)

LP,
*
*
*Zoran Janković, mag. ing. geod. et geoinf.*
*GEO KT d.o.o.*
*www.geokt.hr*
*
*