[Dutch] [OSGeo-Announce] Request for Proposal for Hosting 2009

Jeroen Ticheler Jeroen.Ticheler op fao.org
Wo Okt 31 06:05:02 PDT 2007

Hi Thijs,
Goed om te horen. Kunnen we het brainstormen op de wiki paginas van
de Dutch chapter doen? Ik ben zeker geinteresseerd om bij te dragen
waar dat lukt aan het voorstel. Wat de organisatie in 2009 betreft
hou ik nog een slag om de arm, maar ben ik redelijk positief :-)
Groeten,
Jeroen