[Dutch] RE: Bespreking: concept versie bidbook FOSS4G2010

Marc Vloemans marcvloemans op b3partners.nl
Wo Nov 12 16:44:52 PST 2008

Ok,

Elfriede had al een goed idee geopperd: punaise op NLkaart met Utrecht doorboord. Enige tekst uit concept aan te passen en voilá: Utrecht als centrum van NL en gateway to Europe.
Met de afstanden die Amerikanen gewend zijn te overbruggen, zijn de afstanden in westeuropa een lachertje.

Kortom; met een code sprint in enschede, conferentie in Utrecht en social program te Amsterdam lijkt het me dat we e.a. toch mooi aanpakken!

Met vriendelijke groet,

Marc Vloemans
Algemeen nr 030 214 2081
  _____

From: Dirk Frigne [mailto:dirk.frigne op dfc.be]
To: 'Bart van den Eijnden (OSGIS)' [mailto:bartvde op osgis.nl]
Cc: 'Marc Vloemans' [mailto:marcvloemans op b3partners.nl], 'Jeroen Ticheler' [mailto:Jeroen.Ticheler op geocat.net], 'Rob Lemmens' [mailto:lemmens op itc.nl], Menen op b3partners.nl, 'Thijs van' [mailto:thijs.van.menen op rws.nl], 'Wilko Quak' [mailto:c.w.quak op tudelft.nl], 'Nancy van Baak' [mailto:Nancy.vanBaak op mediaplaza.nl], Plug op b3partners.nl, 'John' [mailto:john.plug op rws.nl], 'Elfriede Fendel' [mailto:E.M.Fendel op tudelft.nl], E.M.Vogels op tudelft.nl, Haas op b3partners.nl, 'Wim de' [mailto:wim.de.haas op rws.nl], dutch op lists.osgeo.org
Sent: Wed, 12 Nov 2008 23:39:52 +0100
Subject: RE: [Dutch] RE: Bespreking: concept versie bidbook FOSS4G2010

Bart,

  Ik volg je redenering.
  Maar misschien moeten we in  onze tender rekening houden met 'de ruime
  omgeving' voor diegenen die voor of na de conferentie een vakantie willen
  combineren.
  Ik ben zelf nog een week in (en rond) Kaapstad gebleven, de ideale
  gelegenheid om de OSGeo-ers beter te leren kennen in een informele sfeer.

  Wel moet je m.i. zorgen voor een aantrekkelijk sociale vent, maar misschien
  kunnen we hier een uitstap naar Amsterdam voorzien?
  In Kaapstad zijn we naar Stellenbosch gereden, en dit was ook een 35-tal km.
  Er waren wel geen files, die we in Nl wel kunnen verwachten...

  Sincerely,
  Dirk Frigne
  Geosparc - under construction
  http://www.geosparc.com